Zdjęcie

Krok 1: Korzyści z posiadania konta


Warunkiem korzystania z naszych szkoleń jest posiadanie konta Klienta na naszej nowej stronie: https://www.szkoleniaekspert.pl/

Wiążę się to z ogromnymi korzyściami, ponieważ będą mieli Państwo w jednym miejscu dostęp do wszystkich szkoleń, na jakie się zapisaliście, do nagrań ze szkoleń, do faktur.

W momencie, gdy szkolenie zostanie potwierdzone, otrzymacie automatycznie na swojego maila taką informację. Na koncie Klienta, też będzie wiadomość, że dane zajęcia odbędą się zgodnie z planem.

Jeśli chodzi o faktury, to generują się automatycznie na koncie Klienta.

Opis obrazka

Krok 2: Zakładanie konta Klienta


Jeśli nie posiadacie Państwo konta, to należy założyć je zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Instrukcja do rejestracji konta klienta:

1. Należy wejść na naszą stronę: https://www.szkoleniaekspert.pl/

2. W prawym górnym rogu, kliknąć na napis: REJESTRACJA

3. Należy wypełnić formularz rejestracyjny (wszystkie pola powinny być wypełnione) i kliknąć na niebieski napis: ZAŁÓŻ KONTO


UWAGA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH KONTO:

Logowanie do konta Klienta ( login i hasło) na naszej nowej stronie, pozostaje bez zmian, tzn. logujecie się Państwo dotychczasowymi danymi.

Jeśli dane na koncie Klienta są niekompletne, to przy zapisywaniu się na wybrane szkolenie, system poprosi o uzupełnienie danych. Szczególnie ważne jest uzupełnienie numeru NIP oraz Województwa.

Opis obrazka

Krok 3: Informacje dla jednostek sektora publicznego


Na szkolenie można wysłać tak jak do tej pory formularz zgłoszeniowy w wersji word.

Niezbędne jest tylko posiadanie konta Klienta na naszej stronie.

Po potwierdzeniu odbycia się szkolenia, otrzymacie Państwo taką wiadomość na swoją skrzynkę mailową.

System poprosi o dokonanie wpłaty za wybrane szkolenie.

Jeśli Państwo wymagacie najpierw faktury, na podstawie której możliwa jest zapłata, to prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z naszym biurem.

Faktury zwolnione z Vat, wymagają oświadczenia.

Faktura wygeneruje się wówczas automatycznie z terminem płatności i zostanie wysłana drogą mailową.

Opis obrazka

Krok 4: Faktury


W momencie, gdy szkolenie zostanie potwierdzone, otrzymacie Państwo na swój adres mailowy link, który przekieruje Was do strony z płatnością.

Macie do wyboru dwie opcje: możecie dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem na konto, bądź dokonać szybkiej płatności online.

Po dokonaniu wpłaty, faktura wygeneruje się automatycznie i zostanie wysłana drogą mailową na Państwa skrzynkę.

Na koncie Klienta również będzie do pobrania faktura. Będzie dostępna w zakładce: Historia zamówień.