Witaj na nowej wersji szkoleniaekspert.pl!
Cieszymy się, że tu jesteś! Odświeżyliśmy naszą stronę, aby zapewnić Ci jeszcze lepsze warunki korzystania z naszych usług. Teraz możesz łatwiej znaleźć informacje, produkty i usługi, których szukasz.

Jeśli masz wykupione szkolenia wideo sprzed stycznia 2024 roku, aby je znaleźć kliknij tutaj Zostaniesz przełączony na starą wersję strony!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie, nie wahaj się skontaktować z nami. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! Więcej informacji znajdziesz pod linkiem klikając tutaj

Zdjęcie

Krok 1: Korzyści z posiadania konta


Warunkiem korzystania z naszych szkoleń jest posiadanie konta Klienta na naszej nowej stronie: https://www.szkoleniaekspert.pl/

Wiążę się to z ogromnymi korzyściami, ponieważ będą mieli Państwo w jednym miejscu dostęp do wszystkich szkoleń, na jakie się zapisaliście, do nagrań ze szkoleń, do faktur.

W momencie, gdy szkolenie zostanie potwierdzone, otrzymacie automatycznie na swojego maila taką informację. Na koncie Klienta, też będzie wiadomość, że dane zajęcia odbędą się zgodnie z planem.

Jeśli chodzi o faktury, to generują się automatycznie na koncie Klienta.

Opis obrazka

Krok 2: Zakładanie konta Klienta


Jeśli nie posiadacie Państwo konta, to należy założyć je zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Instrukcja do rejestracji konta klienta:

1. Należy wejść na naszą stronę: https://www.szkoleniaekspert.pl/

2. W prawym górnym rogu, kliknąć na napis: REJESTRACJA

3. Należy wypełnić formularz rejestracyjny (wszystkie pola powinny być wypełnione) i kliknąć na niebieski napis: ZAŁÓŻ KONTO


UWAGA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH KONTO:

Logowanie do konta Klienta ( login i hasło) na naszej nowej stronie, pozostaje bez zmian, tzn. logujecie się Państwo dotychczasowymi danymi.

Jeśli dane na koncie Klienta są niekompletne, to przy zapisywaniu się na wybrane szkolenie, system poprosi o uzupełnienie danych. Szczególnie ważne jest uzupełnienie numeru NIP oraz Województwa.

Opis obrazka

Krok 3: Informacje dla jednostek sektora publicznego


Na szkolenie można wysłać tak jak do tej pory formularz zgłoszeniowy w wersji word.

Niezbędne jest tylko posiadanie konta Klienta na naszej stronie.

Po potwierdzeniu odbycia się szkolenia, otrzymacie Państwo taką wiadomość na swoją skrzynkę mailową.

System poprosi o dokonanie wpłaty za wybrane szkolenie.

Jeśli Państwo wymagacie najpierw faktury, na podstawie której możliwa jest zapłata, to prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z naszym biurem.

Faktury zwolnione z Vat, wymagają oświadczenia.

Faktura wygeneruje się wówczas automatycznie z terminem płatności i zostanie wysłana drogą mailową.

Opis obrazka

Krok 4: Faktury


W momencie, gdy szkolenie zostanie potwierdzone, otrzymacie Państwo na swój adres mailowy link, który przekieruje Was do strony z płatnością.

Macie do wyboru dwie opcje: możecie dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem na konto, bądź dokonać szybkiej płatności online.

Po dokonaniu wpłaty, faktura wygeneruje się automatycznie i zostanie wysłana drogą mailową na Państwa skrzynkę.

Na koncie Klienta również będzie do pobrania faktura. Będzie dostępna w zakładce: Historia zamówień.