Przygotowanie postępowania wg ustawy PZP wraz z kompleksową analizą 3 wariantów trybu podstawowego

28.11.2024 08:30 - 28.11.2024 13:00

Zapisz się już teraz!


Przygotowanie postępowania wg nowej ustawy PZP wraz z kompleksową analizą 3 wariantów TRYBU PODSTAWOWEGO.

Podczas szkoenia dowiesz się jak prawidłowo przygotować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Poznasz jakie są dostępne tryby udzielania zamówień publicznych i jakie są przesłanki ich zastosowania. Jakie obowiązki Zamawiającego poprzedzają wszczęcie procedury wraz ze szczegółową analiza trybu podstawowego w trzech jego wariantach.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jak przeprowadzić wstępne konsultacje rynkowe?
  • Jak powinny wyglądać zapisy Ogłoszenia oraz Regulaminu Wstępnych Konsultacji Rynkowych?
  • Jak prawidłowo przygotować opis przedmiotu zamówienia?
  • Czym jest opcja oraz wznowienie oraz jakie mogą mieć zastosowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia?
  • Czym są Podmiotowe środki dowodowe oraz Przedmiotowe środki dowodowe?
  • Jaki jest prawidłowy sposób podpisywania dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego?
  • Kiedy możemy zastosować inne niż podstawowe tryby udzielania zamówień publicznych?
  • Jaka jest różnica między OPiW a SWZ?
  • W jaki sposób przeprowadzić tryb podstawowy w trzech jego wariantach – krok po kroku?

Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli na samodzielne przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego przeprowadzenie w 1 z 3 wariantów trybu podstawowego.

Program szkolenia:

1 blok tematyczny: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

W jaki sposób przygotować się do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – zaczynając od przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych poprzez szacowanie, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia - uwzględniając prawidłową agregacje dostaw, usług oraz robót budowlanych.

  • Wstępne konsultacje rynkowe
  • Szacowanie wartości zamówienia, zamówienia częściowe, prawo opcji, wznowienia
  • Opis Przedmiotu zamówienia
  • Tożsamość przedmiotu zamówienia – czyli prawidłowa agregacja usług/dostaw i robót budowlanych
  • Zamówienia mieszane

2 blok tematyczny: Kwalifikacja podmiotowa Wykonawców oraz przedmiotowe środki dowodowe

Przygotowanie formalne dokumentacji pod kątem późniejszej weryfikacji wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zaproponowanego przedmiotu zamówienia. Jakich podmiotowych środków dowodowych i w jakim zakresie może żądać zamawiający? Kiedy warto żądać dokumentów przedmiotowych?

  • Kwalifikacja podmiotowa wykonawców w postępowaniu (obligatoryjne oraz fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania)
  • Przedmiotowe środki dowodowe (czym są, kiedy ich wymagać, czy można je uzupełniać?)
  • Omówienie sposobu oraz form składania dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  • Korzystanie z zasobów innych wykonawców
  • Wadium - wymagania, forma i nowe zasady zwrotu wadium
  • Termin związania ofertą

3 blok tematyczny: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – analiza dostępnych ustawie PZP trybów udzielenia zamówienia

Lekcja 1: Tryb podstawowy, wariant 1 – krok po kroku.

Lekcja 2: Tryb podstawowy, wariant 2 – krok po kroku.

Lekcja 3: Tryb podstawowy, wariant 3 – krok po kroku.

W jaki sposób udzielić zamówienia krok po kroku w trybie podstawowym w wariancie 1-3, na podstawie praktycznych przykładów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Lekcja 4: Analiza dostępnych trybów udzielenia zamówienia wraz z omówieniem przesłanek ich zastosowania.

  • Tryb podstawowy w 3 wariantach krok po kroku.
  • Obowiązkowe ogłoszenia w trybie podstawowym: gdzie publikujemy, co dokładnie i w jakich terminach?
  • Tryby stosowane w zamówieniach krajowych (omówienie przesłanek zastosowania partnerstwa innowacyjnego, negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej ręki)
  • Tryby stosowane w zamówieniach unijnych (omówienie przesłanek zastosowania negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego, negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej ręki)

Opinie

Agnieszka Mirek

Podinspektor ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków pozabudżetowych

Kurs był bardzo pomocny, zwłaszcza dla osób stawiających pierwsze kroki obszarze zamówień publicznych. Wszelkie zagadnienia zostały objaśnione od podstaw, w przystępny i zrozumiały sposób. Dużą zaletą było przygotowanie merytoryczne i wiedza Pani Agnieszki Szajkowskiej prowadzącej szkolenie oraz możliwość zadawania pytań zarówno podczas szkoleń, jak i w ramach opieki merytorycznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szkolenia na platformie odbywały się sprawnie i bez zakłóceń. Otrzymane materiały w postaci nagrań i prezentacji stanowią atrakcyjną pomoc w ugruntowaniu zdobytej wiedzy oraz poszukiwaniu konkretnych informacji.

Iwona Cieślak

Miasto i Gmina Sanniki

Dzień dobry,

uczestniczyłam w szkoleniu organizowanym przez Państwa firmę już po raz kolejny i oczywiście szkolenie spełniło moje oczekiwania, które prowadzone było przez Panią Agnieszkę Szajkowską w lutym i szkolenie dotyczyło platformy "eNotice2 - szkolenie praktyczne".

Szkolenie bardzo praktyczne i bardzo pomocne w pracy.

Informacje, które otrzymałam na szkoleniu bardzo przydają się w praktyce. Ogromny plus za nagrania, które otrzymaliśmy po szkoleniu.

Informacje organizacyjne

 

Oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Jeśli środki, które wydatkujesz na szkolenie, pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować zwolnienie z podatku VAT, wypełnij poniższy plik i prześlij na adres mailowy:

📧 szkolenia.rp@szkoleniaekspert.pl

Cena zawiera:

  • dostęp "na żywo" do szkolenia on-line,
  • otrzymasz po szkoleniu nagranie wideo ze szkolenia - dzięki czemu można ponownie przeanalizować cały przebieg szkolenia,
  • w ramach szkolenia sesja pytań i odpowiedzi - będzie możliwość przedyskutowania swoich wątpliwości z ekspertem - prawniczką Panią Agnieszką Szajkowską, która odpowie na wszystkie pytania w trakcie warsztatów,
  • materiały szkoleniowe,
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ. Ilość miejsc ograniczona.

Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.

59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl

Zapisz się już teraz!

Przygotowanie postępowania wg ustawy PZP wraz z kompleksową analizą 3 wariantów trybu podstawowego

Termin:
28.11.2024 08:30 - 28.11.2024 13:00
UWAGA!
Jeśli wydatkowane środki pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować stawkę VAT ,,zw" to pobierz poniższe oświadczenie i wypełnione prześlij do Nas drogą mailową.
Uczestnicy:
X
499,00 zł netto
613,77 zł brutto / os.
Agnieszka Szajkowska

Trener, Prawnik specjalizujący się w zamówieniach publicznych od ponad 18 lat.

 

Oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Jeśli środki, które wydatkujesz na szkolenie, pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować zwolnienie z podatku VAT, wypełnij poniższy plik i prześlij na adres mailowy:

📧 szkolenia@szkoleniaekspert.pl