Jesienny Kurs z Prawa Zamówień Publicznych

19.11.2024 08:30 - 10.12.2024 13:00

19 listopada 2024r.

28 listopada 2024r.

04 grudnia 2024r.

10 grudnia 2024r.

Zapisz się już teraz!

Zobacz co o kursie mówi prowadząca

Opis szkolenia

Jesienny Kurs Prawa Zamówień Publicznych

przeznaczony jest dla Praktyków, dla osób, które na co dzień obsługują zamówienia publiczne.

Zagadnienia, przepisy związane z zamówieniami publicznymi są trudne i niejednoznaczne, a odpowiedzialność osób przeprowadzających postępowania jest ogromna.

Celem Jesiennego Kursu PZP jest zbudowanie solidnych fundamentów wiedzy a w konsekwencji rozwój zawodowy jego Uczestników.


Jeśli:

  • chcesz być postrzegany jako ekspert w zakresie PZP,
  • potrzebujesz praktycznej wiedzy popartej przykładami z życia,
  • planujesz swoją karierę w Zamówieniach Publicznych

dołącz do Uczestników naszego Kursu – ilość miejsc ograniczona.


Poprzez udział w Kursie, gwarantujemy:

  • ROZWÓJ ZAWODOWY – tylko nieliczni będą posiadali tak zaawansowaną wiedzę jak Ty,
  • ZWIĘKSZENIE KOMPETENCJI – ta profesjonalna wiedza pomoże Ci unikać błędów i ryzyka związanego z nieprawidłowym stosowaniem przepisów,
  • PODNIESIENIE POZYCJI NA RYNKU PRACY – posiadanie CERTYFIKATU ukończenia Kursu to dodatkowy atut na rynku pracy, zwiększa atrakcyjność kandydata w oczach pracodawców,
  • PRESTIŻ i ZAUFANIE – dzięki temu, że będziesz wysokiej rangi specjalistą odczujesz uznanie współpracowników oraz przełożonych.

Opis Kursu


Jesienny Kurs z Prawa Zamówień Publicznych to kurs, podczas którego szczegółowo poznasz całość procesu udzielenia zamówienia publicznego od jego planowania, poprzez prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Kurs podzielony został na 4 szkolenia/spotkania online, podczas których omówione zostaną następujące zagadnienia:


1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych

  • Jak poprawnie przeprowadzić proces planowania w organizacji, czyli poprawna kategoryzacja zamówień - praktyczne podejście do planowania oraz aktualizacji Planu postępowań.

2. Analiza dostępnych trybów udzielania zamówień publicznych

  • Dobór odpowiedniej procedury udzielenia zamówienia publicznego wraz ze szczegółowym omówieniem niezbędnych elementów związanych z przygotowaniem postępowania - a na deser tryb podstawowy, w 3 wariantach, krok po kroku.

3. Przygotowanie postępowania w procedurze unijnej

  • Przetarg nieograniczony wraz ze szczegółowym omówieniem procedury badania i oceny ofert oraz wymogów ustawowych w zakresie umowy w sprawie zamówienia publicznego - ze szczególnym i praktycznym omówieniem przesłanek zmiany umowy, waloryzacji itd

4. Zamówienia publiczne do 130 tys zł, Procedury wewnętrzne

  • Propozycje efektywnych rozwiązań proceduralnych dla Regulaminów udzielania zamówień publicznych do 130 tys. zł oraz
  • odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.

Kurs zawiera:

  • dostęp "na żywo" do wszystkich 4 szkoleń on-line podczas całego kursu,
  • otrzymasz nagrania wideo ze szkoleń - dzięki czemu można będzie ponownie przeanalizować cały przebieg kursu,
  • w ramach kursu sesja pytań i odpowiedzi - będzie możliwość przedyskutowania swoich wątpliwości z ekspertką - prawniczką panią Agnieszką Szajkowską, która odpowie na wszystkie pytania w trakcie kursu,
  • bardzo bogate materiały szkoleniowe (m.in. schematy trybu podstawowego w 3 wariantach oraz przetargu nieograniczonego, listy kontrolne, wzory dokumentacji),
  • 4 szkolenia - to indywidualna pomoc prawna– przez okres 4 tygodni/od pierwszego szkolenia – i aż 7 dni po ostatnim, czwartym szkoleniu - czyli 4 tygodnie wsparcia merytorycznego od prawniczki pani Agnieszki Szajkowskiej!
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Opinie

Agnieszka Mirek

Podinspektor ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków pozabudżetowych

Kurs był bardzo pomocny, zwłaszcza dla osób stawiających pierwsze kroki obszarze zamówień publicznych. Wszelkie zagadnienia zostały objaśnione od podstaw, w przystępny i zrozumiały sposób. Dużą zaletą było przygotowanie merytoryczne i wiedza Pani Agnieszki Szajkowskiej prowadzącej szkolenie oraz możliwość zadawania pytań zarówno podczas szkoleń, jak i w ramach opieki merytorycznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szkolenia na platformie odbywały się sprawnie i bez zakłóceń. Otrzymane materiały w postaci nagrań i prezentacji stanowią atrakcyjną pomoc w ugruntowaniu zdobytej wiedzy oraz poszukiwaniu konkretnych informacji.

Magdalena Radzikowska

Urząd Miasta i Gminy Gniew

Szkolenie spełniło moje oczekiwania . Prowadzenie, przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazania wiedzy na bardzo wysokim poziomie. Wszystko oceniam pozytywnie.

Renata Sykut

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Szkolenie spełniło moje oczekiwania, zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie i merytorycznie, Pani Szajkowska przekazuje wiedzę w sposób bardzo przystępny, odpowiada na pytania i nie unika drażliwych kwestii.

Ilona Bieniek

ZPSW Kielce

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Pozwoliło zweryfikować działania na polu zamówień publicznych. Wykładowca p. Agnieszka świetnie przygotowana merytorycznie, w sposób wyczerpujący przekazuje najnowsze informacje ,rozwiewa wątpliwości szkolonych. Platforma on -line jak zwykle bez zarzutu. Przekazane materiały pomocne.

Informacje organizacyjne

 

Oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Jeśli środki, które wydatkujesz na szkolenie, pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować zwolnienie z podatku VAT, wypełnij poniższy plik i prześlij na adres mailowy:

📧 szkolenia.rp@szkoleniaekspert.pl

 

Formularz papierowy w wersji WORD

Jeśli masz problem z przesłaniem zgłoszenia w wersji online zrób to za pomocą formularza papierowego

Prześlij formularz na adres mailowy:

📧 szkolenia@szkoleniaekspert.pl

Przez cały okres trwania kursu - 4 tygodnie wsparcia merytorycznego!
I szkolenie - 19 listopad 2024:
Wstęp do prawa zamówień publicznych wraz z warsztatami dotyczącymi planowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Podczas pierwszego szkolenia online poznasz bezbłędne przygotowanie Planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego – czyli jak odpowiednio agregować usługi, dostawy oraz roboty budowlane. Dowiesz się jak prawidłowo szacować wartości zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jak prawidłowo szacować wartości zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych?
  • Jaka różnica jest między Planem Zamówień a Planem Postępowań?
  • Które zamówienia publiczne podlegają Planowaniu, a które nie?
  • Jak odpowiednio agregować dostawy, usługi oraz roboty budowlane?
  • Czy są podobne dostawy oraz jednorodne usługi?
  • Jak poprawnie przygotować Plan postępowań?
  • Kiedy aktualizować Plan postępowań i jak realizować zamówienia nieplanowane?

oraz dużo, dużo więcej praktycznej wiedzy w zakresie szacowania przedmiotu zamówienia oraz planowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Program szkolenia:

1 Blok tematyczny: Wstęp do Prawa Zamówień Publicznych

Poznasz podstawową wiedzę w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz jej włączeń.

Poznasz najważniejsze zasady udzielania zamówień, definicje oraz pojęcia stosowane w postępowaniu.

  • Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy
  • Zamówienia klasyczne, subsydiowane oraz sektorowe
  • Definicje i pojęcia używane w ustawie PZP
  • Progi w zamówieniach publicznych
  • Przedmiotowe oraz podmiotowe wyłączenia stosowania ustawy PZP
  • Zasady udzielania zamówień publicznych

2 Blok tematyczny: Szacowanie zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego

Poznasz jak prawidłowo szacować wartość zamówienia oraz odpowiednio agregować dostawy, usługi i roboty budowlaneh z uwzględnieniem tożsamości przedmiotowej, podmiotowej oraz czasowej zamówienia.

  • Szacowanie wartości zamówienia wg nowej ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Jak prawidłowo agregować dostawy/usługi oraz roboty budowlane
  • Zasady definiowania „zamówień podobnych” na podstawie tożsamości przedmiotowej, czasowej oraz podmiotowej
  • Jednorodne usługi oraz podobne dostawy
  • Tożsamość czasowa -perspektywa planowania zamówień
  • Dozwolony podział zamówienia na części/zamówienia odrębne

3 Blok tematyczny: Planowanie zamówień publicznych oraz planowanie postępowań

Jak powinien wyglądać prawidłowy proces planowania zamówień oraz planowania postępowań? Czym są zamówienia nieplanowane i w jaki sposób je realizować? Kiedy aktualizacja Planu jest obowiązkowa i jak często powinna być dokonywana?

  • Planowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych – warsztaty na podstawie przykładów
  • Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień
  • Zamówienia planowane a zamówienia nieplanowane
  • Praktyczne zagadnienia związane z planowaniem oraz aktualizacją Planu postępowań
  • Czy i jak planować zamówienia do 130 tys. PLN?
Przez cały okres trwania kursu - 4 tygodnie wsparcia merytorycznego!
II szkolenie - 28 listopad 2024
Przygotowanie postępowania wg ustawy PZP wraz z kompleksową analizą 3 wariantów trybu podstawowego.

Podczas drugiego dnia kursu, dowiesz się jak prawidłowo przygotować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Poznasz jakie są dostępne tryby udzielania zamówień publicznych i jakie są przesłanki ich zastosowania. Jakie obowiązki Zamawiającego poprzedzają wszczęcie procedury wraz ze szczegółową analiza trybu podstawowego w trzech jego wariantach.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jak przeprowadzić wstępne konsultacje rynkowe?
  • Jak powinny wyglądać zapisy Ogłoszenia oraz Regulaminu Wstępnych Konsultacji Rynkowych?
  • Jak prawidłowo przygotować opis przedmiotu zamówienia?
  • Czym jest opcja oraz wznowienie oraz jakie mogą mieć zastosowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia?
  • Czym są Podmiotowe środki dowodowe oraz Przedmiotowe środki dowodowe?
  • Jaki jest prawidłowy sposób podpisywania dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego?
  • Kiedy możemy zastosować inne niż podstawowe tryby udzielania zamówień publicznych?
  • Jaka jest różnica między OPiW a SWZ?
  • W jaki sposób przeprowadzić tryb podstawowy w trzech jego wariantach – krok po kroku?

Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli na samodzielne przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego przeprowadzenie w 1 z 3 wariantów trybu podstawowego.

Program szkolenia:

1 blok tematyczny: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

W jaki sposób przygotować się do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – zaczynając od przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych poprzez szacowanie, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia - uwzględniając prawidłową agregacje dostaw, usług oraz robót budowlanych.

  • Wstępne konsultacje rynkowe
  • Szacowanie wartości zamówienia, zamówienia częściowe, prawo opcji, wznowienia
  • Opis Przedmiotu zamówienia
  • Tożsamość przedmiotu zamówienia – czyli prawidłowa agregacja usług/dostaw i robót budowlanych
  • Zamówienia mieszane

2 blok tematyczny: Kwalifikacja podmiotowa Wykonawców oraz przedmiotowe środki dowodowe

Przygotowanie formalne dokumentacji pod kątem późniejszej weryfikacji wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zaproponowanego przedmiotu zamówienia. Jakich podmiotowych środków dowodowych i w jakim zakresie może żądać zamawiający? Kiedy warto żądać dokumentów przedmiotowych?

  • Kwalifikacja podmiotowa wykonawców w postępowaniu (obligatoryjne oraz fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania)
  • Przedmiotowe środki dowodowe (czym są, kiedy ich wymagać, czy można je uzupełniać?)
  • Omówienie sposobu oraz form składania dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  • Korzystanie z zasobów innych wykonawców
  • Wadium - wymagania, forma i nowe zasady zwrotu wadium
  • Termin związania ofertą

3 blok tematyczny: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – analiza dostępnych ustawie PZP trybów udzielenia zamówienia

Lekcja 1: Tryb podstawowy, wariant 1 – krok po kroku.

Lekcja 2: Tryb podstawowy, wariant 2 – krok po kroku.

Lekcja 3: Tryb podstawowy, wariant 3 – krok po kroku.

W jaki sposób udzielić zamówienia krok po kroku w trybie podstawowym w wariancie 1-3, na podstawie praktycznych przykładów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Lekcja 4: Analiza dostępnych trybów udzielenia zamówienia wraz z omówieniem przesłanek ich zastosowania.

  • Tryb podstawowy w 3 wariantach krok po kroku.
  • Obowiązkowe ogłoszenia w trybie podstawowym: gdzie publikujemy, co dokładnie i w jakich terminach?
  • Tryby stosowane w zamówieniach krajowych (omówienie przesłanek zastosowania partnerstwa innowacyjnego, negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej ręki)
  • Tryby stosowane w zamówieniach unijnych (omówienie przesłanek zastosowania negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego, negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej ręki)
Przez cały okres trwania kursu - 4 tygodnie wsparcia merytorycznego!
III szkolenie - 4 grudnia 2024:
Przetarg nieograniczony wg ustawy PZP, procedura udzielenia zamówienia krok po kroku

Przetarg nieograniczony wg ustawy Prawo Zamówień Publicznych – poznasz jak prawidłowo przygotować postępowanie wraz z omówieniem najważniejszych elementów Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Na szkoleniu dowiedz się:

  • W jaki sposób przeprowadzić procedurę postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, krok po kroku
  • Jak wygląda procedura odwrócona?
  • Jak prawidłowo skonstruować Specyfikację Warunków Zamówienia?
  • Kiedy warto przewidzieć wizję lokalną?
  • Jak prawidłowo badać i dokonywać oceny ofert?
  • Kiedy możemy uzupełniać dokumenty złożone przez Wykonawców?
  • Jakie są obowiązki informacyjne Zamawiającego po przeprowadzonym postępowaniu?
  • Czym są klauzule niedozwolone w umowie w sprawie zamówienia publicznego?
  • Jakie zapisy muszą znaleźć się w każdej umowie w sprawie zamówienia publicznego?

Na szkoleniu omówione zostaną najważniejsze obowiązki Zamawiającego związane z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, badaniem ofert oraz udzieleniem zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami ustawy PZP.

Program szkolenia:

1 blok tematyczny: Przetarg nieograniczony – przygotowanie i prowadzenie postępowania

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oraz prowadzenie postępowania krok po kroku: zarówno w procedurze standardowej jak i w procedurze odwróconej.

  • Przetarg nieograniczony (przebieg postępowania krok o kroku)
  • Dokumenty zamówienia: Specyfikacja Warunków Zamówienia,
  • Procedura odwrócona
  • Kryteria oceny ofert i zasady ich oceny / przykłady z praktyki
  • Wizja lokalna
  • Wymagania dotyczące umowy o pracę, przykłady zapisów

2 blok tematyczny: Badanie i ocena ofert

Proces badania i oceny ofert zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych: zasady poprawiania omyłek, badania rażąco niskiej ceny, uzupełniania oraz wyjaśniania treści złożonych ofert.

  • Badanie i ocena ofert
  • Zasady poprawiania oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych 3. Rażąco niska cena
  • Wezwania do wyjaśnienia/uzupełniania
  • Tajemnica przedsiębiorstwa

3 blok tematyczny: Postępowanie ze środków KPO – na co zwrócić szczególną uwagę w zamówieniach współfinansowanych

Poznasz najczęściej popełniane błędy, korekty w zamówieniach współfinansowanych.

  • Kontrola i korekty finansowe
  • Ocena kwalifikowalności
  • Przykłady nieprawidłowości w zamówieniach w projektach unijnych[AS1]

4 blok tematyczny: Odrzucenie oferty, wykluczenie wykonawcy, unieważnienie postępowania

- Omówienie przesłanek wraz z przykładami: odrzucenia oferty, wykluczania wykonawcy oraz unieważnienia postępowania.

- Umowa w sprawie zamówienia publicznego

Jakie zapisy umowy nie mogą się znaleźć w umowie w sprawie zamówienia publicznego, a które są niezbędne? Prawidłowa umowa w sprawie zamówienia publicznego

  • Nowy katalog przesłanek odrzucenia ofert
  • Wybór oferty najkorzystniejszej i obowiązki informacyjne zamawiającego po wyborze oferty
  • Przesłanki unieważnienia postępowania
  • Zawarcie umowy wraz z omówieniem obligatoryjnych ogłoszeń oraz raportów dotyczących postępowania oraz umowy
  • Umowa w sprawie zamówienia publicznego, w tym omówienie katalogu klauzul abuzywnych, waloryzacji itd.
Przez cały okres trwania kursu - 4 tygodnie wsparcia merytorycznego!
IV szkolenie - 10 grudnia 2024

Regulaminy wewnętrzne udzielania zamówień publicznych oraz
Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych

Procedury wewnętrzne są niezwykle ważne w procesie udzielania zamówień publicznych.

Podczas szkolenia dowiesz się jak opracować efektywnie procedury wewnętrzne udzielania zamówień publicznych. Dowiesz się jak wzorcowo przygotować Regulamin udzielania zamówień do 130 tys. zł wraz z analizą dostępnych metod pozyskiwania ofert – a na deser indywidualizacja odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

Na szkoleniu m.in. dowiesz się:

  • Jakie zapisy muszą się znaleźć w Regulaminie udzielania ZP poniżej 130 tys zł netto?
  • Jak efektywnie udzielać zamówień podprogowych?
  • Jakie są najlepsze metody pozyskiwania ofert od Wykonawców w zamówieniach do 130 tys zł netto?
  • Jak wzorcowo prowadzić postępowania do 130 tys zł netto?
  • Na czym polega indywidualizacja odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych i jak ją opisać w procedurach wewnętrznych?
  • Jakie są przesłanki odpowiedzialności z tytułu finansów publicznych?

PROGRAM SZKOLENIA:

1 blok tematyczny: Zamówienia do 130 tys zł

- Regulamin udzielania zamówień do 130 tys zł netto
  • Jakie zapisy powinien posiadać bezpieczny oraz efektywny wewnętrzny regulamin udzielania zamówień publicznych do 130 tys. zł netto.
- Wzorcowe prowadzenie postępowania do 130 tys zł netto
Przygotowanie postępowania podprogowego począwszy od analizy wymogów w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia po wybór oferty najkorzystniejszej.
  • Zamówienia do 130 tys. zł netto.
  • Zasady tworzenia Wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych do 130 tys. PLN wg nowej ustawy PZP.
  • Jak stworzyć Regulamin wewnętrzny by efektywnie dokonywać zakupów?
  • Analiza dostępnych metod pozyskiwania ofert od Wykonawców, w zamówieniach do 130 tys. złotych.
  • Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • Wzorcowe zapytanie ofertowe w zamówieniu do 130 tys. zł netto.
  • Najczęstsze błędy w zamówieniach podprogowych.
  • Warsztaty on-line: dyskusja i wymiana doświadczeń w zakresie wewnętrznych procedur udzielania zamówień publicznych do 130 tys. PLN.

2 blok tematyczny: Regulamin wewnętrzny udzielania zamówień pow. 130 tys. zł netto

- Regulamin udzielana zamówień pow. 130 tys zł netto
Jakie zapisy powinien posiadać regulamin udzielania zamówień publicznych pow. 130 tys. zł netto.
- Regulamin Komisji Przetargowej
Zapisy regulaminu, które uwzględniają indywidualizacje odpowiedzialności członków komisji przetargowej.
  • Zasady tworzenia regulamin udzielania zamówień publicznych powyżej 130 tys. PLN
  • Jakie obowiązki ustawowe powinny być uwzględnione w Regulaminie udzielania zamówień publicznych powyżej 130 tys. PLN
  • Kto powinien składać oświadczenie o obiektywizmie oraz bezstronności (wszystko o oświadczeniach Kierownika Zamawiającego, członków komisji itd.)
  • Regulamin prac komisji Przetargowej – jak stworzyć regulamin, który usprawni pracy Komisji
  • Warsztaty on-line: dyskusja i wymiana doświadczeń w zakresie wewnętrznych procedur udzielana zamówień publicznych pow. 130 tys. PLN

3 blok tematyczny: Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych

  • Kiedy występuje odpowiedzialność z tytułu naruszania dyscypliny finansów publicznych? Jakie są jej przesłanki? Najważniejsze informacje o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.
  • Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
  • Kto podlega i jakie są przesłanki odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
  • Najczęstsze naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.
  • Co zrobić by nie naruszyć dyscypliny finansów publicznych.
  • Przesłanki wyłączające odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Cena zawiera:

  • dostęp "na żywo" do szkolenia on-line,
  • otrzymasz po szkoleniu nagranie wideo ze szkolenia - dzięki czemu można ponownie przeanalizować cały przebieg szkolenia,
  • w ramach szkolenia sesja pytań i odpowiedzi - będzie możliwość przedyskutowania swoich wątpliwości z ekspertem - prawniczką Panią Agnieszką Szajkowską, która odpowie na wszystkie pytania w trakcie warsztatów,
  • materiały szkoleniowe,
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ. Ilość miejsc ograniczona.

Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.

59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl

Zapisz się już teraz!

Jesienny Kurs z Prawa Zamówień Publicznych

Termin:
19.11.2024 08:30 - 10.12.2024 13:00

19 listopada 2024r.

28 listopada 2024r.

04 grudnia 2024r.

10 grudnia 2024r.

UWAGA!
Jeśli wydatkowane środki pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować stawkę VAT ,,zw" to pobierz poniższe oświadczenie i wypełnione prześlij do Nas drogą mailową.
Uczestnicy:
X
1 596,00 zł netto
1 963,08 zł brutto / os.
Agnieszka Szajkowska

Trener, Prawnik specjalizujący się w zamówieniach publicznych od ponad 18 lat.

 

Oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Jeśli środki, które wydatkujesz na szkolenie, pochodzą ze środków publicznych i chcesz zastosować zwolnienie z podatku VAT, wypełnij poniższy plik i prześlij na adres mailowy:

📧 szkolenia@szkoleniaekspert.pl