Czy wiesz, że z dniem 1 stycznia 2025 r. musisz mieć aktywną skrzynkę do doręczeń elektronicznych?
Czy jesteś przygotowany do stosowania przepisów ustawy o doręczeniach elektronicznych?
Czy wiesz jak złożyć wniosek o utworzenie adresu do e-doręczeń?
Czy wiesz jak prawidłowo założyć skrzynkę do doręczeń elektronicznych?
Zapraszamy na szkolenie przeznaczone dla pracowników administracji państwowej i samorządowej, a w szczególności przyszłych administratorów i użytkowników skrzynek do doręczeń elektronicznych.
W trakcie szkolenia uczestnik:
a) pozyska ogólną wiedzę o kluczowych regulacjach i obowiązkach z nich wynikających,
b) dowie się jak wykorzystać doręczenie elektroniczne w obecnych i przyszłych procesach, w szczególności w odniesieniu do wymogów stawianych przez kodeks postępowania administracyjnego,
c) pozyska praktyczną wiedzę o sposobie obsługi publicznej usługi doręczeń elektronicznych,
d) nauczy się w jaki sposób nadawać i odbierać przesyłki oraz jak przygotować korespondencję do wysyłki,
e) dowie się czym jest skuteczne doręczenie na gruncie nowych rozwiązań i jakie są dowody doręczenia przesyłki,
f) zostanie przeprowadzony przez proces zakładania i aktywacji skrzynki do doręczeń elektronicznych.
Szkolenie ma wartość, przede wszystkim, w aspekcie praktycznym. Przy wykorzystaniu materiałów w formie filmów zostanie dokładnie omówiony i pokazany proces wnioskowania , a następnie sposób korzystania ze skrzynki.