ZARZĄDZANIE BIUREM RACHUNKOWYM - KURS INTENSYWNY

Podatki / Szkolenie / 10 filmów / Czas: 11 h 35 min / Data nagrania: 10/11/12/17/18/19.04.2024r.

Materiały szkoleniowe:

  • nagrania wideo - 10 filmów o łącznym czasie trwania  11 godz. 35 min. 09 s.
  • materiały w formie pdf 

Opis kursu:

Umiejętne zarządzanie biurem rachunkowym ma kluczowe znaczenie z jednej strony dla jego rentowności, z drugiej zaś strony na odpowiedzialność osoby prowadzącej biuro.

Oto kilka sposobów, w jaki odpowiednie zarządzanie może wpłynąć na zyskowność biura:

1. Efektywność operacyjna: Skuteczne zarządzanie może poprawić efektywność operacyjną poprzez optymalizację procesów, automatyzację rutynowych zadań i usprawnienie komunikacji w biurze. To może skrócić czas potrzebny na wykonanie pracy i zmniejszyć koszty operacyjne.

2. Zadowolenie klientów: Dobrze zarządzane biuro rachunkowe może świadczyć usługi o wysokiej jakości, co przekłada się na zadowolenie klientów. Satysfakcja klientów z kolei prowadzi do lojalności i polecenia biura innym, co zwiększa bazę klientów i przynosi dodatkowe dochody.

3. Minimalizacja błędów: Poprawne zarządzanie biurem rachunkowym może zmniejszyć liczbę błędów w pracy, co może prowadzić do oszczędności czasu i pieniędzy. Błędy mogą kosztować biuro nie tylko poprzez konieczność ich poprawiania, ale także poprzez utratę zaufania klientów.

4. Optymalizacja czasu i zasobów: Skuteczne zarządzanie może pomóc w optymalizacji wykorzystania czasu i zasobów ludzkich. Przydzielanie zadań odpowiednim pracownikom, odpowiednie planowanie czasu pracy i eliminacja marnowania zasobów może znacząco poprawić rentowność biura.

5. Zarządzanie relacjami z klientami: Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) może pomóc w utrzymaniu obecnych klientów i pozyskaniu nowych. Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami może prowadzić do długoterminowego sukcesu biura rachunkowego.

W skrócie, odpowiednie zarządzanie biurem rachunkowym może przyczynić się do zwiększenia jego rentowności poprzez poprawę efektywności operacyjnej, zadowolenie klientów, minimalizację błędów, optymalizację czasu i zasobów, zarządzanie relacjami z klientami oraz w znacznym stopniu wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa właściciela biura.

Tematy poszczególnych filmów:

  • 1. Wprowadzenie
    • a. Podstawa prawna,
    • b. Kiedy stosujemy RODO,
    • c. Podstawowe pojęcia z zakresu ochrony danych osobowych,
  • 2. Obowiązki administratora danych osobowych
    • a. Przesłanki legalnego przetwarzania danych osobowych,
    • b. Obowiązki względem osób, których dane są przetwarzane,
    • c. Obowiązki związane z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w firmie,
    • d. Wewnętrzne schematy przetwarzania danych osobowych,
  • 3. Praca z danymi osobowymi w firmie
    • a. Projektowanie ochrony danych osobowych i ocena ryzyka,
    • b. Upoważnienia do przetwarzania danych,
    • c. Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych,
    • d. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania,
    • e. Reagowanie na naruszenie zasad przetwarzania danych osobowych,
    • f. Dane osobowe a rekrutacja i zatrudnienie w firmie,
  • 4. Postępowanie z żądaniami osób, których dane dotyczą
    • a. Rodzaje uprawnień przysługujących osobom, których dane dotyczą,
    • b. Sposób postępowania administratora danych osobowych w przypadku otrzymania żądania,
    • c. Postępowania sądowe związane z ochroną danych osobowych
  • 5. Inspektor ochrony danych osobowych
    • a. Czy warto oraz kiedy należy powołać inspektora ochrony danych osobowych,
    • b. Kompetencje inspektora ochrony danych osobowych,
    • c. Sposób powołania i umiejscowienie inspektora ochrony danych osobowych w strukturze firmy,
  • 6. Przedsiębiorca a organ nadzoru
    • a. Uprawnienia Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    • b. Konsultacje z organem nadzoru,
    • c. Kontrole prowadzone przez Prezesa UODO – prawa i obowiązki przedsiębiorcy,
    • d. Postępowanie administracyjne przed Prezesem UODO – prawa i obowiązki przedsiębiorcy,
    • e. Kary nakładane przez Prezesa UODO.
  • 7. Certyfikacja i kodeksy postępowania
    • a. Czym jest certyfikacja i jak uzyskać certyfikat,
    • b. Kodeksy postępowania w zakresie stosowania RODO.
  • 8. Jak dostosować firmę do RODO
    • a. Założenia do audytu wewnętrznego w firmie,
    • b. Zmiany względem dotychczasowej regulacji prawnej,
    • c. Co należy zmienić w dotychczasowych procedurach wewnętrznych.

1. Formy prawne Biura Rachunkowego

Poznasz wady i zalety poszczególnych form prawnych prowadzenia działalności dzięki czemu będziesz w stanie określić, jaka forma prawna jest dla Ciebie najkorzystniejsza biorąc pod uwagę opodatkowanie oraz Twoją odpowiedzialność.

2. Umowa o usługi księgowe

Pełna analiza umowy na usługi księgowe z omówieniem KLAUZUL oraz CENNIKA. Dodatkowo umowa do wykorzystania w wersji edytowalnej.

3. RODO w Biurze Rachunkowym

Omówienie procedur oraz dokumentacji RODO z punktu widzenia biura rachunkowego.

4. AML w Biurze Rachunkowym

Omówienie procedur oraz dokumentacji AML z punktu widzenia biura rachunkowego.

5. Wycena usług księgowych

Dowiesz się na co zwrócić uwagę przy wycenie usług księgowych. Poznasz modele cenowe oraz jak je wykorzystać w praktyce. Ważnym elementem modułu jest omówienie czynników decydujących o wyborze metody wyceny usług.

6. Rentowność w Biurze Rachunkowym

Zobaczysz co wpływa na RENTOWNOŚĆ Twojego biura, jak optymalizować koszty, jak zarządzać czasochłonnością, które usługi oraz jacy Klienci generują największy ZYSK oraz co zrobić, aby wynik finansowy był maksymalny.

7. Odpowiedzialność w zawodzie księgowego

Zobaczysz jakiego rodzaju odpowiedzialność ciąży na Tobie na linii KLIENT – WŁAŚCICIEL BR – PRACOWNICY. Dowiesz się za pomocą jakich instrumentów ograniczać swoją odpowiedzialność.

8. Biuro Rachunkowe bez papieru

Dowiesz się jak wdrożyć nowoczesne procedury w biurze rachunkowym, czyli jak je zelektronizować, odpapierzyć i wprowadzić nowoczesne zarządzania. Poznasz wady i zalety poszczególnych rozwiązań oraz miejsca, w których najłatwiej jest popełnić błąd.

9. Zarządzanie pracownikami

Moduł poświęcony zarządzaniu pracownikami, czyli jakie formy zatrudniania najlepiej się sprawdzają, jak wynagradzać pracowników w tym czy wynagrodzenie prowizyjne się sprawdza i jak je wdrożyć, jak kontrolować efektywność ich pracy, itp.

10. Kryzys w zawodzie księgowego

Co zrobić jeśli pojawi się kryzys zarządczy, finansowy, mentalny. Jak walczyć ze stresem oraz jak stać się bardziej asertywnym.

Materiały do pobrania po opłaceniu szkolenia:

1.Prezentacje do omawianych zagadnień;

2. Notatki do rozwiązywanych zadań;

3. Karta Identyfikacyjna Klienta – osoby prawne, osoba fizyczna;

4. Umowa o usługi księgowe;

5. Umowa powierzenia przetwarzania danych

6. Umowa B2B – wynagrodzenie prowizyjne

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Nabycie wiedzy dotyczącej zarzadzania Biurem Rachunkowym w 2024r.;
  • Poznanie komentarza oraz rad prowadzącego Arkadiusza Szulc do omawianych zagadnień;
  • Czas – nie wychodząc z biura czy mieszkania można zapoznać się z całym materiałem szkolenia lub jego częścią;
  • Cena – z racji tego, że jest to szkolenie e-lerningowe udostępniamy je Państwu w promocyjnej cenie!

Instrukcja postępowania po dokonaniu zakupu:

Po dokonaniu zakupu, na wskazany przez Państwa adres mailowy otrzymacie dwa powiadomienia:

  • pierwsze z systemu Przelewy24 – informujące o dokonanej płatności
  • drugie – z platformy szkoleniaekspert.pl informujące jaki produkt nabyliście oraz o sposobie jego otrzymania.

 

Zwykle informacje te przychodzą na Państwa skrzynkę niezwłocznie po opłaceniu, ale sporadycznie zdarza się, że przyjdą po kliku minutach. Aby nie musieli Państwo czekać na odbiór zakupionego produktu, informujemy, że w celu jego odebrania należy wrócić na stronę www.szkoleniaekspert.pl a następnie w menu górnym kliknąć „twoje konto”. Po wejściu do panelu użytkownika w zakładce „wykupione produkty” znajdziecie Państwo zakupiony produkt.

W celu wydrukowania faktury prosimy przejść do zakładki „lista faktur”.

Wzory dokumentów

Każdy Uczestnik Kursu otrzymuje edytowalne wzory poniższych dokumentów, z możliwością samodzielnego wykorzystania:

  • Umowa na usługi księgowe – wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • Umowa z pracownikiem na B2B na wynagrodzenie prowizyjne - wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • Oświadczenie w sprawie zajmowania eksponowanego stanowiska politycznego - wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • AML – Karta Identyfikacji Klienta – osoba fizyczna - wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • AML – Karta Identyfikacji Klienta – osoba prawna - wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • RODO – Załącznik 3 – Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych - wzór w wersji edytowalnej (doc)
  • Kalkulator formy opodatkowania 2024 - Excel
ZARZĄDZANIE BIUREM RACHUNKOWYM - KURS INTENSYWNY

Podatki / Szkolenie / 10 filmów / Czas: 11 h 35 min / Data nagrania: 10/11/12/17/18/19.04.2024r.

Prowadzący:
Materiały szkoleniowe:
  • szkolenia video
  • materiały pdf
  • materiały word

Szkolenie będzie dostępne do: 10.04.2025r.