Na szkoleniu dowiesz się:
Bycie skutecznym w środowisku zamówień publicznych to wypadkowa posiadanej wiedzy specjalistycznej, praktyki a także postawy, czyli radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Podczas mini-szkolenia poznasz najbardziej stresujące sytuacje, które mają miejsce w praktycznym stosowaniu PZP, które dostarczą Tobie wiedzy z zakresu umiejętności twardych tj.:
- opis przedmiotu zamówienia
- zasady ustalania wartości szacunkowej
oraz poznasz:
umiejętności miękkie tj.:
- efektywna komunikacja – radzenie sobie z krytyką,
- zachowania asertywne – strefy wpływów,
- działanie pod presją czasu i odpowiedzialności.
Poznasz style zachowań w obliczu stresu oraz jak je zmienić.
Dowiesz się w jaki sposób zarządzać sobą w sytuacjach stresowych, tak abyś przestał odczuwać niepewność oraz napięcie i zaczął budować pewność siebie w środowisku zawodowym.
Zyskasz praktyczną wiedzę i konkretne sposoby radzenia sobie ze stresem dostosowane do Twojego środowiska pracy!